SERVICE CENTRAL

 

 

 

 

 

SERVICE CENTRAL

SAVNER DU ET ENTYDIGT BILLEDE AF, 

HVEM DER VEDLIGEHOLDER EJENDOMMEN? 

 

 

Overlad den daglige tekniske service og kontakt mellem ejer, bygningsbruger og interessenter til os. 

 

Vi tilbyder at være kundens forlængede arm i forhold til at håndtere den tekniske service. På den måde får kunden mulighed for at fokusere på andre opgaver. Bygningsbrugere får samtidig en teknisk afdeling, der er parat til at besvare deres henvendelse. 

 

Vi leverer servicemindede standardydelser med udgangspunkt i kundens organisering. SE MERE HER

DEN SERVICEORIENTEREDE OG PROFESSIONELE VICEVÆRT


Figuren herunder illustrerer, hvordan centralen fungerer. 

ET STED AT HENVENDE SIG

DYNAMISK EJENDOMSSTATUS

"Slut med at kvalitetssikre om informationerne er korrekte"

 

 

KAN DU EFFEKTIVISERE DIN DIGITALE VERDEN?

 

SE MERE HER.

 

Vores servicecentral fungerer som kundens tekniske afdeling.

 

Centralens vigtigste opgave er at sikre, at der tages hånd om de udfordringer, der måtte opstå i løbet af dagen. 

 

Den sikrer, at alle interessenter har et sted at henvende sig, hvis der er brug for det.

 

Det kan f.eks. være at få bestilt en håndværker til en opgave, eller bare at få teknisk sparring på et problem.


Derudover er vi den professionelle vicevært, så behøver kunden kun at have en serviceleverandør.    

DYNAMISK EJENDOMSSERVICE

"Slut med at holde styr på flere serviceordninger"

DYNAMISK 

EJENDOMSDRIFT

"Slut med at en central person skal håndtere hele driftsområdets"

DYNAMISK

IT UDVIKLING

"Slut med at bruge energi på, at følge med den digitale udvikling"

 

 

QUSTODIANS

"BIT" by "BIT"